onsdag 24 december 2008

Jul

ja då var julen avslutad för i år känns lite bättre än förra året men inte bra vet inte hur jag ska beskriva det men julen blir sig aldrig lik utan mamma. Förra året var jag genom ledssen och kunde struntat i julen, i år kände jag mig bara tom inuti, alltid roligt att vara tillsammans med de andra i familjen och se brors barnen öppna jul klappar men deras farmor är inte där och det är tråkigt men vi gjorde det bästa av situationen ok det blev helt ok.

I morgon ska vi hem till Tomas föräldrar för då har bror hanns barnen så då ska de få lite julklappar också. Var hemma hos Tomas föräldrar ett tag i dag också såg på Kalle klockan 15:00 =).

Fyller snart år ser fram i mot det som nästa grej nu, funderar vad jag ska hitta på för roligt, men inte kommit på nått än men något måste det bli =)

Inga kommentarer: