söndag 25 januari 2009

så var den helgen slut....

happ det var den helgen, måndag igen i morgon...veckorna går långsamt och helgen bara är över på noll tid =( borde vara tvärt om....

Var barnvakt i fredags till min underbara brors barn =) de var jätte snälla, de hade busat en del med farfar innan jag kom så de var nog ganska trötta. De fick fika och bada och sedan somnade de efter varan =)

Lördags var vi till Härnösand på dollar store och lite annat. Träffade en som bor här i Timrå på dollar store ganska roligt man ses inte i Timrå men när båda åker till Härnösand precis samma dag ja då träffas man. hehe....

Ska få en sjuksköterske student till veckan kanske två kan ju vara lite roligt faktiskt inte för jag vet om jag är så pedagogisk mina arbetskompisar tycker det i alla fall så det är roligt

Tomas håller på att lägga plattor i källaren, han e duktig han aldrig gjort det förut och så gör han det bara sådär...älskar han.....

Inga kommentarer: