fredag 6 februari 2009

5-års kalas

Då var man äntligen tre dagars ledig yaaaaaaaaaaaaaa!!!
Ska på fem års kalas till min brors son Anton i dag!!
var och lunchade med dem i dag på donken gott........

I dag skulle min mamma fyllt 65år, hade varit så underbart att få ha henne hos oss, men vi kan säga grattis i alla fall! Som min brors son sa på donken: "Anja vet du att vi sa grattis till farmor och hon hör vad man säger" jag svarade att det är klart hon gör och han log...
Han fick en tröja av mig med en bild på, han och farmor när han bara var typ 1 år, han sitter på hennes axlar och båda ser glad ut... med text bredvid "min farmor är bäst!"

Har varit och tänt ljus på graven....och ställt en porslins ängel där....andra födelsedagen och hon inte finns...allt snurrar på i alla fall, alla dagar kommer tillbaka varv på varv....men jag kommer aldrig sluta sakna henne..hon fattas mig så......mamma jag älskar dig och grattis!

Inga kommentarer: