fredag 29 maj 2009

feber =(

Happ i natt trodde jag att jag skulle flyta i väg, vaknade när Ebba grät vid 3-4tiden och trodde nästan jag hade kissat på mig eller nått, var totalt sjöblöt i svett =( tog tempen 38,5 tror jag det va....matade lill tjejen och sedan gick jag på toa och när jag gick tillbaka till sängen frossade jag som tok....
Är inte förkyl, så vet inte varför jag har feber ringde MVC tänkte om det kunde vara nått efter förlossningen men hon jag fick prata med där va sååå mesig det är nog mjölkstockning sa hon och jag försökte förklara att jag inte har ont i brösten men hon var totalt övertygad om att det var mjölkstockning. När man har mjölkstockning har man ONT i brösten och är röd och rodnad och har knölar men inget av detta har jag ju.....bara feber....
bara vänta och se vad som händer.....
Nu har Ebba varit vaken större delen av kvällen så nu är hon jätte över trött och små gnäller......ska nog sova snart gäsp....

1 kommentar:

2 Barnsmamman.. sa...

Hej..vilken knäppgök till mvc tant..hade det varit mjölkstockning så hade du vetat det för det gör ONT som bara den. Hoppas du är fri febern nu!! //Kram