fredag 12 november 2010

fredag, lördag, söndag

Tre dagars ledig nu jaaaaaaaaaaaaaaaa! Den här veckan då jag jobbat 16-23 har känts lång och lite ensamt faktiskt saknat min älskling som jag bara hunnit träffa 10min i dörren typ när han kommer hem från jobbet och jag åker på jobbet. Nästan vecka är det tidiga mornar som gäller med slutar tidigare i alla fall =)

Nedräkning till Ullared =)

I morgon blir det kanske parken, hoppas bara Ebbas hosta ger med sig lite till först bara.., på dagen hostar hon i princip inget men på natten hostar hon så hon vaknar. Har fixat barnvakt men vill ju inte att Ebba ska smitta ner någon, men tror inte det smittar hon har ju hostat lite över en vecka nu. Barn går nog ofta runt och har lite hosta sådär till vardags.

I kväll ska jag och Linda på Birsta barn fria en stund ska bli skoj!

Hoppas ni också har nått roligt planerat i helgen!

Inga kommentarer: