torsdag 24 mars 2011

Före: Efter:


Ja i går var jag till frissan luggen var på tok för lång, blev lite färgning också =) men syns inte så bra på bilden, svårt att knäppa kort på sig själv. Farmor var barnvakt.

Tomas är hemma och är sjuk idag så jag håller tummarna att vi slipper bli smittade jag och Ebba!

I går var vi på MVC 148 i hjärtljud och 25cm var magen kändes underbart att höra det lilla pyret =) Ebba tyckte det lät roligt hon skrattade.

Nu ska jag köra pappa sedan ska jag åka på jobbet....
ha en bra torsdag!

3 kommentarer:

Elle sa...

Halloj!
Härligt att få fräsha upp håret!! Jag har också vart idag och Eva-Lill tunna ur en hel del!! Känns mycke lättare!!!
Va spännande att se vad de blir!!!!
Ha de bra,vi ses!!!

Cutie sa...

ja det är super skönt, man blir lite som ny =)
ja jätte spännande. Måste ta en promenad också nått framöver =)
kram

Elin sa...

Så ni ska ha en till bebis?! Vad roligt. Grattis!! :)