fredag 13 november 2009

klippning, men hur?

kanske ska bli brunett ;) hehe hade lagt upp två bilder på lite hur jag funderar på att klippa och färga men sedan insåg jag att det är roligare om jag lägger upp en bild på mig när jag gjort det (Om jag nu vågar) hehe överaska mina läsare av denna blogg lite =) och folk om kring mig!

Snacka om seg fredag hittills Inte gjort nått typ alls underhållit Ebba som är lite grinigare än vanlig då hon blivit förkyld och fått hosta lill stackaren min, hoppas hon blir bra snabbt! Ingen feber i alla fall! Sover ute i vagnen gör hon nu. ska fortsätta dag drömma om min nya frisyr tror jag........och boka tid kanske också....i helgen i alla fall....





1 kommentar:

Unknown sa...

Oooh spännande! Alltid roligt att ändra håret :D Och färgar du och inte gillar det kan du ju alltid färga tillbaka. Lite jobbigare med klippning dock. ;)