tisdag 10 november 2009

pappa Tomas och Ebba på sim!

ja idag har Tomas och Ebba badat för första gången tillsammans! stort! kommer faktiskt aldrig igen utan det är bara en gång i livet man gör nått första gången! roligt och vemodigt på samma gång faktiskt!

Roligt hade de (Tomas också ;)) Ebba skrattade till och med ett tag där! har hon inte gjort med mig men det kanske kommer. Tror Tomas är roligare än mig på att busa!

här kommer bilder på mina två hjärtan som jag älskar så:
Upprop!:

Simma simma:


Idag på dagen va jag med en tjej som jag jobbat med, Marie och hennes son Josef och luncha, jätte trevligt och mysigt. knäppte så klart kort när han hade somnat och inte då han va vaken, men en bild i alla fall, och en på Ebba då det skulle till och ätas morot med hela haklappen =) titta och njut ;) :

Inga kommentarer: