söndag 20 juni 2010

Helgen



ja lördag blev det folkrace tävling för min del och blev 2:A i A-finalen! =) nöjd, men bilen är trasig och måste lagas och när ska vi/Tomas ha tid med det? hmmm=/ vill köra nästa tävling i galexy cupp ju...hmmmm hoppas tiden för att fixa bilen dyker upp!

Tomas bilade på lördagen i köket så nu är hela huset fullt av vitt dammmmmm....=/ städa i morgon mmmmm.....

Idag Söndag har jag jobbat, gick ok och Tomas och Ebba har haft en heldag tillsammans! Han vaknade i morse av att någon ropade: "paaaappppaaa......paaappppaaa..." UNDERBART! skulle jag också vilja att hon ropade mamma på morgonen som jag vakna av är lite avis faktisk men även så glad för deras skull.

Klippt gräset och tagit en promenad har vi även hunnit idag!
Nu sover både Tomas och Ebba, mina älsklingar!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, om något år är det inte gulligt att bli väckt så längre har jag en känsla av. ;)

Ellinor sa...

Grattis! Så roligt!

Cutie sa...

hehe så kan det nog vara!
Tack!