fredag 10 september 2010

fredag

Idag har jag jobbat 6.45-17 blev sen hem som vanligt slutar 16 egentligen.
Ebba 37,8 idag så det blev jag glad över. Hoppas det håller i sig så hon slipper vara sjuk, mammas go hjärta.
Ätit nyponsoppa med grädde i kväll snacka om gott =) det åt jag ofta när jag var liten men nu var det flera år sedan mmmmmmmm
Nu blir det sängen. Upp tidigt i morgon då bär det av på tävling igen (Om inte Ebba är sjuk =( ) ö-vik denna gång och faktisk inte laddad alls bara super trött och vill bara sova.... men vet att jag blir taggad när jag väl sitter på start plattan.

trevlig helg och god natt! =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du får ladda efter tävlingen med smörgåstårta och paj här :)

Anja sa...

Hoppas det finns kvar idag också blev för sent i går, låter super gott! =)