onsdag 22 september 2010

länge sedan

Nä nu tyckte jag att det var dax för en uppdate. Ja i söndags röstade jag i alla fall 19:45 tror jag klockan var, bättre sent än aldrig eller vad är det man brukar säga....lika svårt varje år, ogillar politik....

Ledig i måndags från jobbet men det finns alltid tusen saker att göra hemma så ledig är man nog aldrig riktigt. sak vara om man reser men det känns flera årtusenden bort....

jaja hela familjen är lite allmänt trött och sur just nu. Tävling på lördag men ingen av oss som egentligen orkar ska bara göra det för att det är cupen jag kör. Annars skulle jag inte tveka på att stanna hemma. sååååå tröt.....näst sista tävlingen sedan blir det hemma tävling 2 Oktober och sedan är sesång en slut. Tycker ändå inte om den nu lika mycket som under våren och sommaren. Nu är det bara mörkt och kallt......

Inga kommentarer: