tisdag 3 maj 2011

lite nere



ja precis så känner jag mig nu av olika anledningar....
Tomas jobbar sent på jobbet så känner mig super ensam och övergiven, löjligt men sant.....han har stopp vecka på jobbet så blir många sena kvällar för honom....vilket betyder ingen tid att ses och jag blir ensam med lill gumman.
I morgon jobbar jag sissta arbetsdagen vilken känns på två sätt......skönt för kroppen att slippa stressen och tunga lyft...men känns ganska jobbigt att lämna arbetskompisarna.....man kan ju alltid hälsa på men det blir inte riktigt samma sak man är ju liksom en i "gänget" nu blir lite annorlunda att bara hälsa på.....
Sedan har en i min närhet blivit sjuk och det är aldrig roligt.....bara vänta och se...inget jag riktigt orkar med att prata om just nu.....

så det är en dyster tisdag känns det som men mycket beror nog också på solen man blir ju bra mycket gladare när den lyser =)

Sissta April var vi hemma hos Ebbas morfar med syskon och familjer, brasan brann upp på typ 30min men det var lagomt kunde vi gå in och äta blåbärspaj till efterätt gottt, Ebbas kusiner var såklar där och det tycker Ebba är super roligt.

Inga kommentarer: