söndag 17 juli 2011

hög tid



för en uppdate här kanske =)

För oss rullar det på, vissa nätter, som i natt blev det mycket sömn, andra nätter är det sämre...då vaknar dom var sin timma t.e.x. hampus klockan 24 ebba 01 hampus 02 och Ebba klockan 03 å såvidare dessa nätter vill man bara glömma....men det hör till ;)

känns som Hampus alltid funnits med oss fast han bara hunnit bli 2 veckor.
Familjen är komplett nu, nu ska vi mysa och tillbringa massa år tillsammans och bara njuta. Inga mer babysar alltså. När jag säger detta får jag många reaktioner som att..."det vet man aldrig"..och "vänta får du se" men jag har alltid önskat två barn en tjej och en kille och jag har det nu =) och en underbar karl såklart och det har jag också!

vi har äntligen fått bort folkrace sabben jag fick för många år sedan som stått hos pappa =)


Inga kommentarer: