måndag 5 september 2011

besiktad ;)

I dag blev det MVC för efter kontroll och ja jag blev godkänd skööönt =) blodvärde 130 och 55kg! vägde 67 tror jag på sista besöket innan Hampus föddes =) beror på amningen, väntar bara på viktuppgång när jag slutar med det men det tar vi då ;)

Ebba har hosta =( hoppas hoppas hoppas att Hampus inte blir smittad! Synd om lill gumman blir inget dagis i morgon men kanske på onsdag om hostan är bättre.....håller tummarna.

Varit på masage idag åååå så skönnt och åååå så ont det gjorde. efteråt kände jag mig typ som 15 igen mjuk och följsam i kroppen =) sedan passade jag på att lämna en burk hos sara M som blev kvar i lördags och tog en kopp te och surrade lite alltid trevligt!

Var super trevligt i lördags 10 härliga tjejer go mat och surr och lite spel/lekar =)

Blev lite fynd på barnklädes marknaden i lördags nöjd faktiskt =)

Idag har jag också hunnit köpa ett xbox ett =) ska bli kul om man hinner spela lite vill säga ;)

Nej nu är klockan på tok för mycket sängen väntar

natti på er

Inga kommentarer: