måndag 21 november 2011

vart tar tiden vägen

Först tappar jag ju bort lösen ordet så jag inte KAN blogga och nu när jag har det så räcker tiden helt enkelt inte till... Bloggar ju för att det är roligt att gå bakåt i tiden och läsa vad man gjorde för 1 år sedan vad man tänkte. Så lite besviken är jag att jag inte bloggat mer, blir ju liksom som en dagbok. jaja sluta gräma mig över det och ta nya tag. facebook tar ju en del tid också, är med i många köp och sälj grupper och en grupp som jag gillar handlar om filtar, har lite fastnat i filt värden faktiskt men får berätta mer om det i ett annat inlägg.

Vad har hänt sedan sist jag skrev...jo en torsdag som var en riktig otursdag först krockade jag kom körandes i 50 på en huvudled så kommer det en bil som inte ser mig utan kör rakt ut i vägen och kollektionen var ett faktum men jag han väja tack vare att jag inte hade mötande trafik så smällen blev på bakskärmen i stället för i dörren där Hampus satt och det blev mycket lindrigare än om jag inte hade väjt! Sedan kör man ju stor volvo kombi och hon körde en lite bil så, man ska vara glad för det också! Sedan ramlade mitt kära brors barn in i ett element nästan samtidigt och slog hål i pannan så han fick åka och limma, lill hjärtat! Sedan fick jag veta att en kompis halkat från sin bro den torsdag morgon och slgit huvudet i ett järnrör men som tur va gick det bra även där, kunde gått värre i alla dessa situationer så jag är mer än nöjd, ängla vakt! Tror min mamma vakar över oss! min Skyddsängel <3

Min Lilla kille blir snart 5 månade aaaaaa vill inte att tiden ska så så fort som den gör. Han kan nu mera rulla från mage till rygg och tvärt om. Han Har smakat lite potatis vid några tillfällen och tyckte faktiskt inte det var allt för tokigt men inte ätit några mängder precis. Nästa steg blir att prova gröt men ingen brådska...

Detta blev ett längre inlägg en väntat, nu ska jag gå och sova, på åter seende snart hoppas jag :)

1 kommentar:

Ellinor sa...

Oj, vilken tur att det gick bra! Puh!