onsdag 23 september 2009

babysång, irriterande fluga...och stress...

ja idag har vi varit på kyrkis och babysång =) Ebba skrattade idag så det värmer i hjärtat gooo tösen...

Här om kvällen var jag så arg låg och läste en bok och det surrade ovanför huvudet jäkla fluga som hade kommit på att den skulle var i vårat sovrum. Jag sprang och jagade den fram och tillbaka i sovrummet. Både Ebba och Tomas sov och märkte inget. Fick inte ihjäl flugan utan väckte Tomas som sömn drucket sa jag kan inte döda den jag når inte, tänd lampan i hallen flyger den ut. Gjorde det och satt och väntade på att den skulle flyga dit, tillslut gav jag upp drog täcket över huvudet och somnade.
Frågade Tomas på morgonen om han minns vad han svarade men han kom inte ens ihåg att jag väckte han.....jäkla flugor såååå irriterande speciellt när man ska sova ju....

Full fart med förberedelserna inför Lördag =) ska bli roligt och stressigt på sammagång.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja jag kan inte ens försöka sova om det är en krank i rummet. :) Blir så jag står och kastar tidningar på den och hoppas den ramlar ned så Tsume kan äta upp den.