lördag 19 september 2009

hälsat på kusin vitamin =)

ja idag har jag, Tomas och Ebba varit till min kusin och hanns familj och hälsat på =) Ebba har fått ärva kläder och lite prylar perfekt.....tack tack =) blir min bror som får dem sedan när han ska ha barn ;)

Va riktigt trevligt att sitta och små prata!
Har lovat mig själv att absolut INTE köpa kläder till Ebba hur frestande det än kan var nu får det räcka...Annika hade också några grejer....kan köpa skor och vinter kläder men där går grännsen!!!

Tänk att ena dagen kan allt kännas som att man inte hinner med och sedan kommer man ikapp lite och då känns det genast bättre! Tack marie för omtanken!

Nä nu Sover Ebba och jag ska ut med hunden och sedan fortsätta med min bok som jag läser kanske hinner läsa någon sida innan ögonen ramlar igen.....
ska med bror på familje dag i morgon och håller tummarna att Tomas och bror hanns ska pyssla med min bil!!!
fortsatt trevlig lördag kväll på er =)

Inga kommentarer: