onsdag 30 september 2009

tänker på dig...

ja denna vecka känns lite tung går och gruvar mig för nästa vecka på onsdag är det tre år sedan min älskade mamma lämnade oss.....tre år känns helt sjukt!!
Är mamma själv nu ju men saknar henne så otroligt mycket, älskar henne så, men hon är på en bättre plast nu långt ifrån sjukdom och smärta.
Hon är så klart med oss alla dagar hon kollar nog till oss så vi har det bra och jag hoppas och tror att hon vakar över sina barnbarn Ebba, Anton och Alva.

sorg går upp och ner. Känner så mycket glädje över vårat lilla mirakel och så otroligt mycket sorg över min mamma. Åren läker inga sår utan sorgen förändrar första året var som en dimma man gick igenom alla högtider för att man måste och genom livet för att man var tvungen även om man kanske bara kunde se en dag i taget. Andra året kände man att livet går vidare att det passerat 2 år men saknaden och sorgen är kvar men hanterlig på någon konstigt sätt. Ja och nu tredje året har jag min dotter att glädjas över och min älskade sambo, jag är mamma själv men sorgen finns där absolut inte lika påtaglig som första året inte samma som andra året utan lite mer hanterlig men fortfarande otroligt stor! jag kommer ALDRIG sluta älska dig.....men jag vet att du har det bra....

Inga kommentarer: