lördag 27 februari 2010

Lördag



nu har lill gumman blivit aktiv hon ska stå mot allt hon ser och kryper omkring =) roligt men man måste hålla mer koll så hon inte äter upp nått....

Idag har jag och Tomas spelat wii ny mario bros (hur det nu stavas) snart spelat ut det, tråkigt på ett sett men vi kom fram till att vi får väll börja om i så fall.

Idag har vi ätit vofflor och byggt upp Antons bilbana hos min pappa. De var tvungen att åka hem innan vi byggt klart men jag och Tomas provkörde och det funkade bra ( inte skvallra till Anton nu Jenny ;). Vi tävlade va skoj faktiskt, jag vann!! men lätt att köra ur. Tomas sa sedan att Ebba kanske ska få en bilbana av oss när hon fyller ett hehehe men nä får nog vänta ett tag så hon kan köra ifrån pappa sin på den ;)

Har städat lite inför visningen i morgon, bjudit massa folk men ser inte ut att bli så många....men då har jag haft en i alla fall och de som kommer får go fika =) så KOM!! 14:00 och fika om inte annat!

Idag har vi laddat upp med chips och dipp och 21:30 på trean är det filmen på smällen...nu sitter Ebba under datorborde, bäst jag kollar så sladdarna får sitta kvar....fortsatt trevlig helg på er!


Inga kommentarer: