måndag 1 mars 2010

längtar

På lördag ska nu tant Anja ut på krogen yahhh yahhh yahhh =) känner mig lite som en tant vad gäller krogen då man inte varit där på x:antal år (vågar inte riktigt skriva den uppskattade siffran ;)
Vad ska man ha på sig? =( man vill ju känna sig snygg i alla fall.... Ska på birsta i morgon kväll bara Linda och jag barn fritt! så kanske hinner prova nått för ovanligheten skuld =)

Idag har både jag och Ebba haft super trevligt besök av Sara och Alva från kyrkis! Vi gick till ica Anderssons handlade lite smått och gott. Gick hem till mig fixade lunch, Tack för en trevlig dag!
Ebba försökte resa sig upp mot Alva flera gånger så hon var nära att tippa. Då satt och lekte med lite av varje och Ebba spanade in Alva rätt mycket!

Har hissat ner Ebbas säng nästan till botten nu, han har ju aldrig rest sig mot säng grinden men i går kväll stod hon i sängen och flinade! Så idag blev det till att ta fram sexkant nyckeln och ner med den, men inte alldeles i botten än men nästan.

Blev inget bad idag då jag tyckte de öppnade så sent som 13:30 och jag ville ut och gå och behövde ut och handla och när man dessutom får med sig trevligt sällskap så blev det ju bra i alla fall.

Nu ska jag smyga och se om lill fia har somnat än.....Älskar mitt lill hjärta som håller på att växa från en baby till en liten tjej.....

Inga kommentarer: