måndag 15 mars 2010

Måndagsmys =)

Idag har varit en mycket trevlig dag, varit med S och A och gått promenad och ätit god lunch och surrat! tack för trevligt sällskap och god mat!

Ebba skulle som vanligt tippa om kull stackar A, så man får passa henne. Min tur att bjuda nästa gång!
Tomas har haft tårt bjudning idag också, trevlig trevligt!

Stockholmsresan:
Lördag gick vi på medeltidsmuset och åkte djurgårds färjan över till skansen och gick på skansenakvariet. Ebba tyckte djuren var jätte skoj hon skrattade och tittade jätte mycket! lill go gumman!


Sedan åt vi på gamla stan på pubben engeln. Men när vi skulle ut trodde jag att dörren gick inåt så jag drog i handtaget och då lät det "bing"... handtaget på utsidan ramlade loss, jag sa åt Tomas att vi skulle gå så han inte ställde sig och lagade det men han hängde inte med på vad som hade hänt så när vi kom runt hörnet berättade jag och vi höll på att skratta ihjäl oss! såg folk som skulle in där men som vände då det ej fanns något handtag att gå in med....va lite pinsamt vill jag lova. Sedan vände vi åter hemåt på söndag f.m. Jo
Tomas mamma satt lite mat i halsen när vi år så det var mindre roligt...men det ordnade till sig sedan.

Familjen på djurgårds färjan:

Inga kommentarer: