söndag 7 mars 2010

trevlig lördag kväll med brudarna


Suddiga bilder min mobil kamera är inte den bästa men är ju bilder i alla fall =). Kvällen började hemma hos Annika med några cider och lite surr sedan körde snälla Mats in oss till Stan. Vi åt och drack och surrade lite mer på Daltonss sedan blev det en rask promenad till Memento eller vad de heter (gamla espan) där blev det drinkar och surr och sedan öppnade karioken så då kom Annika på att vi skulle upp och sjunga hon hade redan anmält oss så precis när hon berättade det blev det våran tur...HJÄLP tänkte jag.....blev en låt som va jätte snabb så ingen av oss kunde sjunga riktigt. Annika var bäst, själv stod jag lite gömd bokom Linda och ville att låten skulle taslut fort fort fort........
Då detta blev lite av ett pinsamt uppträdande så gjorde vi ett nytt försök då vi alla va lite mer med och lite mer överens om låtvalet, denna gång blev det gyllene tider med sommartider =). Lagom långsam låt och man kan ju texten mer eller mindre och nu lät det bättre vill jag lova, folk sjung med och det blev en härlig stämning! Vi dansade en del också, men konditionen är inte vad den borde var på någon av oss tror jag, vi blev trötta ganska fort hahaha.....
01:40 kom snälla Mats och hämtade oss. En lyckad kväll med andra ord =)

I går hade lill gumman namnsdag =) grattis igen lill gumman!
Idag har jag och gumman varit vid sok stugan och grillat korv, Tomas körde dit oss =)
Sliten efter gårdagen så i kväll blir det tidig kväll för mig.....ny vecka i morgon!

Inga kommentarer: