tisdag 3 augusti 2010

husvagnssemester och folkracetävling


Vi har varit i väg med husvagnen nästan två veckor. Som jag skrev tidigare var vi till stora blå sjön och klappade och matade älgar. Sedan var vi också till Beppe museet och kollade på hans dockor från "god nattstunden" Sigrid på pottan som ropade fääääärdig på barnprogrammen man såg som liten samt, "dunderklumpen" och många många fler dockor.
På bilden kollar Ebba lite närmare på dockorna.
Ebba på grön bete =)
Många otroligt fina vattendrag



I torsdags åkte vi sedan till Hede på folkracetävling lördag-söndag, men eftersom det är långt att åka så åker vi alltid lite före. Blev 3,4,3 på lördagen och 3:a på söndagen blev sisst in i C-finalen. När starten gick låg jag två och kände jaaaa äntligen men lyckan blev kortvarig då jag blev knuffad ner i diket av en annan bil och kom sist. Måste byta däck och vikta bilen hade så dåligt grepp med däcken men tycker jag får bättre och bättre koll på slängarna som blir på Volvon

Lill hjärtat sover och Tomas mekar känner mig något trött och sliten faktiskt men skönt med lite egen tid =). "Att göra"- listan har tyvärr inte blivit kortare utan fylls bara på suck suck....men måste komma ikapp någon gång tycker jag....

Inga kommentarer: