fredag 20 augusti 2010

marknad och målning

I går var vi som sagt på kalas, så här fin var tårtan:

Här är Alva, Ebba och Anton =)Idag har vi varit och köpt två dockvagnar av en kompis samt bor och två stolar och en bänk åt ebba i barn stolek! Super nöjd =) vi som letat dockvagn men nu är det fixat.

I dag kom kusinerna Ebbas med föräldrar på fika samt farfar/morfar, trevlig trevligt! sedan kom E och L också förbi en sväng, skoj!

Sedan blev det selånger marknad. Köpte hiss gardiner, en halv fisk (delade med stoffen), foppa skor till Ebba ( får se om de passar hon sov då jag kom hem, scarfar till mig 3 st och cocosbollar utan botten för det gillar inte jag.

När jag kom hem blev det åter igen målning i källaren 9 nya bräder som blev vita som sedan ska bli grå om mer än 24 timmar för så länge ska färgen torka.

Nu är jag super trött då Ebba vaknar 3-4 gånger/ natt i stället för 1-2 som i vanliga fall.

Trevlig hel på er och god natt!

Inga kommentarer: