torsdag 19 augusti 2010

Lönesamtal och 4 års kalas

Idag kom de igen och byggde på våran Altan =) roligt att se när det går framåt, nu har vi en jätte trappa!

I dag bar det av till jobbet för lönesamtal, tror det gick ok men vet inte fören jag sett lönen. Svårt att bedöma vissa saker då man varit ledig och man i bedömningen ska kolla på det senaste året.....Svårt när frågan kom om man kunde referera till någon specifik händelse.....det var ju ett tag sedan man hade någon händelse. Jaja nu är det klar för denna gång.

Sedan hämtade vi tårtan på Kerstins tårtmakeri i söråker som de skulle ha till Alvas 4 årskalas. Sedan bar det av till kalaset =). I dörren möttes man av en mycket söt prinsessa. När vi åkte hem såg hon ut att kunna somna på vardags rums bordet, jobbigt att fylla år!

Nu i kväll har jag målat fönster och fasad brädorna. I förrgår blev de grund målad med vitt och i dag var det den gråa färgen som skulle komma på. Men har bara måla typ 8 st mer får inte plats i garaget i källaren där jag målar.

Bilder kommer så fort jag hittat kameran......kul att leta allt jämt....ordning och reda städa på fredag ;) I morgon ska jag på selånger marknad, barnfri =)

Inga kommentarer: