söndag 31 januari 2010

kalas

ja idag har vi kalasat. Min brors fru fyllde år. De bjöd på middag och sedan tårta =) Mycket trevligt, men kändes mer som en 30års fest en som ett 32års firande men trevligt var det.
Skulle ha städat i dag men hållt på och små pysslat med födelsedags kort och liteandra kort och det tar jätte lång tid faktiskt.....
Brukar försöka ge bort ett hemma pysslat kort till folk som fyller år! Ska försöka pyssla ihop ett album från Ebbas namnfest också men måste framkalla korten först. Brukar skriva ut på fotoskrivaren men det känns som det är för många att göra det med.

Som vanligt ligger min familj redan i sängen och sover gör de nog också så ska nog gå och krypa ner jag också. Ny månad i morgon. Underveckan ska jag gå på bio på tisdag, kyrkis onsdag, evt. besöka arbetskompis torsdag och kanske ta någon fika med en annan arbetskompis spekat schema.....måste hinna städa också....Tycker man städar och sedan säger det bara poff så är det stökigt igen fattar inte.....om jag kunde skylla på någon annan än mig som stökar fram då.....

Inga kommentarer: