söndag 24 januari 2010

skrisko åkning

jag idag blev det skrisko åkning förta gången på 2 år igen ochför två år sedan åkte vi bara en eller två gånger och före det var det i skolan man åkte. Fötterna var utan känsel när jag åkt klart men gick lite bättre än förväntat men vill absolut inte påstå att man är bra....
Anton och Alva Ebbas kusiner var däremot jätte duktig på att åka, de blåser liksom om en annan som kommer staplades på mina skriskor.
Hade med oss varm korv så det är de go barna äter i bagageluckan på min bil, på bilden =) förutom Ebba då som försökte ta Alvas korv flera gånger.
Synd att du inte kunde följa med Jenny men kommer fler gånger!

Ebba håller på att få sin tredje tand =) syns en liten liten vit prick brevid de andra två risgrynen! Stor tjejen!

Nu ska jag gå och sova som resten av denna familj redan gör....

Inga kommentarer: