tisdag 19 januari 2010

Tisdag

ja idag blev det hänga tvätt två maskiner samt lite små plockande här och var av saker. Sedan blev det en lång promenad gick förbi Sara från kyrkis för att ta ett glas vatten då hennes backe inte är allt för rolig....har aldrig varit hos henne så trevligt att säga hej tänkte jag.
Hon öppnar dörren och frågar nästan på en gång om jag vill äta lunch med henne och hennes vän som var på besök....ville inte störa men hon ville bjuda så mat blev det. Lasagne vegetarisk, jag som inte äter grönsaker men det kom hon i håg och frågade om det gick bra i alla fall. Smakade och va godare än jag kunde tro faktiskt, roligt! rå rivna morötter till och det gillar jag ju!

Tomas är förkyld =( =( Ebba också men bara lite hoppas inte det är sämre i morgon för då ska vi på kyrkis och Tomas på jobbet hopas jag! så vi inte förlorar pengar! Hoppas hoppas han mår bättre! har klarat mig än och hoppas det håller i sig!

Nu ska jag gå och sova som resten av familjen!

Inga kommentarer: