fredag 2 juli 2010

bil nycklar!

Idag kom det efterlängtade telefonsamtalet =) någon hade hittat min nycklar, tack tack tack för det! Tur att det fortfarande finns goda människor!

Ska snart lägga in bilder också lovar! måste bara lära mig min nya dator. Det bästa av allt är att jag kan ta med den över allt hemma =) förut var jag tvungen att sitta på samma plats med kabel, omodernt jag vet ;) men nu är jag lite mer modern!

I morgon står jobb på schemat, men har tyvärr hört att det är jätte mycket att göra på jobbet så kommer nog sova jätte dåligt i natt...ligga och stressa upp mig....löjlig man är...

sitter i Ebbas myshörna på hennes rum nu och hoppas att hon ska somna snart så Tomas och jag kan mysa lite innan jag måste gå och sova då jag ska upp strax före 06:00 i morgon. jobbar 06:45-16:00

Inga kommentarer: