måndag 12 juli 2010

måndag

Då var det måndag. Här hemma fick jag en otrevlig överrakning. Satt vi datorn och kände att det luktade allt annat än gott och då av luftningen till avloppet inte är fixat efter vatten skadan så brukar det lukta lite konstigt av och till. Men lukten blev bara värre och värre tillslut ser jag den riktiga orsaken. Ebba har gjort nummer två, snett i blöjan så hon hade en hel del mindre roliga saker över hela henne, mattan i hallen. Var bara tilll att tvätta gumman och mattan....finns roligare sker vill jag lova...........roligt med barn nästan jämt ;)

Den här veckan ska Tomas meka tre dagar sedan blir det åka till roten torsdag-söndag, men jag ska hem på lördag för jag ska jobba dagen då men åker upp när jag jobbat klart.

Här är lite bilder från tävlingen i helgen, jag som gör ett hopp med bilen:
http://gallery.bildwebben.com/fredde/2010/Folkrace/GalaxieCup2/DSC_3694.JPG.php

Inga kommentarer: