onsdag 7 juli 2010

Rollerblades.....

...har jag köpt idag 100kr på fyndlagret =) ska köpa skydd nu så snart som möjligt så jag inte slår ihjäl mig eller nått har cykel hjälmen på mig i alla fall så man skyddar de man kanske har där uppe ;). Ingen som har några skydd att sälja?
Har åkt lite fram och tillbaka samt varit ner och hejat på Mats en sväng. Neråt var allt annat än min grej vill jag lova.....träna träna. Hoppas på att man kan träna bort lite otrevlig fett som hamnat på kroppen samt bygga upp något som kan tänkas kallas motion!

Sista kvällen Denis är här sedan bär det hem över för honom.
I morgon ska Tomas meka klar min folkrace bil, hoppas jag, då det är tävling på lördag rally sträcka i härnösand. Lördag kväll blir det gatufesten =) barnvakt fixat! Tack, bror med familj! Ebbas kusiner ska sova här från torsdag till fredag ska bli spännande och mysigt. Hoppas de kan sova bara. Go barnen!

Nu tror jag att det blir sova...hoppas bara lill gumman tycker det också, hela natten!

Inga kommentarer: