onsdag 28 juli 2010

hmmmmmmmmm....

känns skit just nu faktisk.........många bäckar små gör att det känns tungt just nu.
Jag vill köra folkrace men samtidigt orkar jag inte ha Tomas mekandes hela tiden fast det är min bil han mekar med, eftersom jag inte vet hur man gör. Det blir liksom inget annat gjort här hemma och det blir tungt. Jag som måste försöka göra allt, tvätta, städa, diska, packa om vi ska någon stans och göra allt som görs runt Ebba när Tomas grejar bilen. Ska man inte köra nått mer i år nu efter Hede? blir det bättre då....vet inte vill ju samtidigt....
Balkongen ska plockas ner då vi ska bygga ut den, häcken ska klippas, gräset ska klippas, växthuset ska vattnas, papper ska sorteras, dagisschema ska skrivas, fönsterna borde putsas sedan ska det städas i masssssor.........

nu har jag klagat lite men man behöver göra de ibland också. Älskar min familj men hatar alla måsten som inte blir gjorda utan samlas på hög.....

1 kommentar:

Marie sa...

massor med styrkekramar till dig!!! Och du, det känns så j*vla skönt när alla måste är avklarade! Att de kommer tillbaka lika fort behöver man ju inte tänka på :P