tisdag 31 januari 2012

pyssling

Lite roligt faktiskt när jag liksom har tid över bara brinner jag för att pyssla ;) vill att fler folk jag känner ska fylla år så jag kan pyssla kort haha nä men alltid roligare att ha en person i tanken när man pysslar kortet till den som ska få den.

Super nöjd med mina nya pennor jag köpte i går :) Dom heter Promarker och har en smal och en tjock spets perfekt att rita med i stämplar och på bokstäver.

I går blev Hampus 7Månader så sjukt! vart tar tiden vägen?!
Just nu har både han och Ebba röda tårr/kyla utslag på kinderna för dom har ju varit förkylda och då har det nog varit blött på kinden/undernäsan/runtmun när vi gått ut och nu är dom röd, men smörjning pågår.

Idag har vi varit på babysången, roligt idag då det blev lite nya låtar med lite mer fart.

Nu måste jag gå och sova innan jag somnar med huvudet i tangenterna bye bye

Inga kommentarer: