onsdag 28 oktober 2009

babysim

ja i går var det då dax för babysim och ebbas första badhustur i livet.
Gick jätte bra att byta om och grejasa innan och gick bra på simmet också men hon blev trött. Hon somnade i mina armar när jag klev upp ur vattnen så när jag då skulle tvätta av henne och sätta på henne kläder vaknade hon ju och va jätte jätte ledsen och grät enda tills jag kom ut ur omklädnings rummet och gav henne till Tomas. Då blev hon tyst. Måste säga att det var jätte stressigt att tvätta sig själv och henne och byta om och greja blev helt slut men borde få rutin på det, är ju 8 gånger kvar.
Är tyvärr en mycket tokig tid 18:30-19 inte precis då vi brukar åka utan snarare brukar börja med kvällsgröten och natta henne.....jaja få se hur det går.....

Ebba jätte ledsen idag. Som hon har grinat idag har hon nog aldrig grinat =( jag grinade nog lite jag också där ett litet tag så frustrerande var det. Men gav henne Alvedon så nu sover hon lugnt..

ska gå och kolla maten nu....

Ebba på simmet hade tyvärr bara mobilen med lite suddigt:

Inga kommentarer: