torsdag 22 oktober 2009

toysRus =)

ja då var man på invigningen av den nya leksaksaffären i morse 08:00 kom vi dit och kön var lång redan då och parkeringen nästan full. Blev ett nintendo ds till Tomas så vi kan spela tillsammans då jag redan har ett och sedan blev det en el bil till brorsbarnen i julklapp från Tomas, mig , Ebba och farfar (min pappa) de fick den redan nu så de hinner köra innan snön kommer, men måste byggas i hop först.

Sedan blev det ett ds till Jenny också så tack stoffen som fixade det =)



Tomas slutade 10:30 i dag =) och är ledig fredag och måndag. Men tyvärr är han också förkyld nu.



Tisdag börjar vi på baby sim skoj skoj =)



nä nu ska jag och Tomas göra någon nytta, städa kanske?

en mysig höst bild. Ebba med kusinerna

2 kommentarer:

Unknown sa...

Var väldigt bra pris på DSen! Skulle gärna velat ha en själv men men, annat som behöver prioriteras! :)

2 Barnsmamman.. sa...

Hej! Vilken fin höstbild på barnen! :-) Anton måste ha varit stolt då han fick hålla i Ebba. :-)
Tack så mkt för att du fixade ds till mig!!! Och Tack för den fina elbilen till barnen. De tjatar redan om att åka till farfar för en åktur i den. :-) Kram