onsdag 21 oktober 2009

onsdags virrig

ja man kan tro att det skulle bli en bra dag i dag men nja.....skulle till kyrkis i morse letade bilnycklarna som en tok hade ju haft dem då jag stoppade i motorvärmaren på morgonen och nu va de bara bort =(...sökte och sökte och klockan bara gick och gick......brukar åka mellan 9:30 och 10:00 nu hittade jag nycklarna vid 10:30 va där vid 11 han ju med babysången i alla fall =) hittade nycklarna i Ebbas matstol..tror man har drabbats av demens....

sedan skulle jag laga cilliconcarne (ellerhur det nu stavas) gjorde ordning allt skulle bara he i bönerna, då ser jag att de gått ur =( ebba sov så jag kunde inte köpa nya...fick åka när Tomas kom hem....

Nu gråter Ebba som vanligt nu på kvällen måste ta henne och gå så hon somnar...fram och tillbaka i hallen....hej då...

Inga kommentarer: