söndag 20 december 2009

dålig natt igen

ja inte har vi sovit bra i natt heller lill fia har vaknat massa gånger och varit ledsen men när man stoppat i nappen har det varit bra sedan, en stund i alla fall. Klockan 5 ammade jag sedan drack hon lite vatten. Har inte så mycket utan blir bara en slurk men hon vill nog inte ammas alls men bra så hon inte blir sjuk kanske.


Så idag är humöret ganska lätt irriterat på oss alla tre, tror jag. Så idag får vi nog försöka att behålla lugnet. Kort stubin när man sovit dåligt vill jag lova.


nä nu ska jag slappa en stund till vid datorn till lill tösen vaknar. Hon sover ute i vagnen. Sedan siktar jag på att fixa knäck och evt. lusse bullar idag och Tomas ska ner i källaren och städa lite mer. Evighets jobb det där med källaren.....

Ebba provsmakar på sitt julkort från kusinerna:


Inga kommentarer: