tisdag 1 december 2009

inte bloggat på någon dag nu


ja här kommer lite uppdate.

I går hade jag trevligt fika besök av två kompisar jag jobbat med. En höggravid som ska få barn i Januari. Kan inte säga att jag saknar att ha en sådandär jätte mage som innebär svårt att komma upp ur soffan och ont när man går. Kan sakna ibland att känna små sparkar. Men ne inte sugen på mer barn än i alla fall...och en som inte var gravid va här också =)

surra en massa och Ebba underhöll dem med sitt strålande humör! Hon va jätte glad och sprallig, bjöd på sig själv.


Idag har jag och Ebba varit på baby bio såg sista delen i trilogin..luftslottet som sprängdes, kan rekommendera den den knyter liksom ihop allt. Rättvisan segrar, sådan gillar jag!

I kväll var det dax för baby sim igen =) idag blev det dyk två gånger. Trodde inte jag skulle våga he henne under vattnen men vågade faktiskt . Hon blev inte ledssen snarare väldigt förvånad.

Knäppte bilder med kameran men glömde stoppa i ett minnes kort så korten ligger på kameran så måste söka fram sladden först. Hon var på strålande humör och pratade en massa och log faktiskt! Första gången man upplevde att hon tyckte de va så roligt att hon kunde prata lite! Hon börjar nog känna igen sig kanske.

Inga kommentarer: