fredag 4 december 2009

trött, trött, trött



Jag och Ebba var på jul skyltning med bror min och hans två barn i söndags det va raketer och barnen fick provsitta brand bilen =) helt glömt att lägga upp de bilderna men här kommer de.
Snacka om seggggg dag. Inte blir den bättre när Tomas ringer hem och säger att han jobbar till 20 i dag också =:::( men får ju lite extra pengar så det är ju bra.....hoppas han är ledig över jul så vi kan mysa då i stället.
Här kommer bilder från en morgon promenad, Ebbas bild är knäppt idag min va för en vecka sedan tror jag:



nä nu ska jag försöka städa men det är sååååååå segt Ebba sover nu...måste få rumpan ur stolen och börja med nått......skrev en lista med saker som jag skulle göra. Då kändes den uppnåelig men nu känns den så tung....jaja jaja ska sluta gnälla bye bye.....





Inga kommentarer: