söndag 27 december 2009

Ledig

Tomas är ledig till 4 januari så jag njuter av det och därför blir det dåligt uppdaterat här.

Jag har slutat amma nu, eller snarare Ebba har slutat. På juldagen kom hon på att det va nog, försökte flera gånger men hon blev bara arg å man ska inte tvinga någon, så då är det slut. Blandade känslor om det. Vill inte hon ska bli sjuk =( hade kunnat tänka mig amma till 8-9 månader men nu blev det 7 och en halv typ.....
Men nu kan man pröva sig på lite alkohol drycker igen och det känns lite roligt faktiskt =) päron cider =) har smultron hemma ska kanske lägga en sådan på kylning så jag kan dricka någon dag. Behövs nog bara en eller en halv sedan är man nog påverkad då man inte druckit på typ 2 år.

jaja nog pladdrat ska gå i sängen till min älskade familj. Håller tummarna att Ebba tänkt sova.
Bilder kommer så snart orken finns.....

Inga kommentarer: