söndag 19 april 2009

så jävla less på folk som inte kan erkänna att de kör på andra!!!!

happ Tomas har hjälpt mig byta däck i dag, och till våran stora förvåning ser vi på förarsidan en lite buckla på dörren samt skärmkanten är full i röd färg MIN BIL ÄR GRÖN!!! då har någon jävla idiot kört på mig och kan fan inte stå för det blir så JÄVLA lesssss!
Min första bil var en fiat den körde någon upp på helabakskärmen och ner igen och sa inget utan såg det sedan, hade en suzuki stod still och en bil kom i full fart in i mig bak och nu detta vad händer här näst? hur många IDIOTER finns det där ute.......man kan ju stå för vad man gjort och inte smita som en annan fegis!!!
Tomas bror var och kollade ska pröva polera se om det värsta går bort.......syns inte jätte mycket men sååååååå störande...

Inga kommentarer: