torsdag 30 april 2009

sista April

happ då var det sista Apri, blev ingen april bebis i alla fall om den inte bestämmer sig för att komma MYCKET snart, men det tror jag inte. Vill ju ha en liten maj bebis så efter i dag är det bara för den att komma ut om den vill =)

ska hem till Tomas föräldrar på middag i kväll. Tomas är och hjälper Mats med bilen för tillfället hos Krister, sitter och väntar på han så vi kan åka......

städat och tvättat har jag gjort i dag samt köpt present till Tilda som vi ska på 3-års kalas till på lördag. Skulle ha en picknick väska men nej slut över allt så blev lite annat i stället....

Varit på IKEA i dag och köpt mer förvaringslådor till källaren, vi har faktiskt börjat sortera litegran men det kommer ta tid.....lång tid att få riktig ordning. Gått igenom massa skolpapper och böcker, förra gången jag kollade igenom sakerna slängde jag lite granna och nu åkte mer så det blev inte så mycket kvar vilket känns mycket bra =)

ska sätta mig på bron i solen nu och vänta på Tomas.....

Inga kommentarer: