fredag 24 april 2009

solit och älsklingen kommer hem idag jaaaa!!

ja vad har jag gjort i dag klev upp strax före 8 åkte och köpte två nya sommar däck som de satt på bilen på en gång medans man väntade.

va förbi pappa så hunden fick gå ut där, så i alla fall en morgon som jag slapp gå med honom.

Sedan bar det hemöver och satt en bra stund i solen åt en risi frutti och läste morgontidningarna såååå härligt men jag och mitt tålamod blev det dock underbart är kort och jag gick in. Tog en skål med gammaldags vanliljglass och tuttifrútti strössel mmmmmmm....tar slut för fort bara.....

I går var bror min med familj samt pappa på här på middag blev pasta med skinksås. Fick lite mer baby saker som deras barn inte längre behöver så nu är det bäst Tomas blir klar med förrådet så vi an lägga ner lite dit men tack tack alltid roligt och bra att få grejer =)

I dag kommer Tomas hem ska hämta honom på jobbet där han lämnar hyrbilen när han ringer, blir vid två tiden....lite sugen att gå på vårmässan också se om jag kan lura med han på det ;)
fast jag nu inte kan gå så fort så det kommer ta tid att gå egenom.

Marie: jag måste bara klura ut hur man fixar det först........

Inga kommentarer: