lördag 24 april 2010

lite allt möjligt...

trött javisst efter en dag men lite av varje. Den började med att jag körde hunden tillbaka till pappa efter att han sovit hos oss i natt. Sedan blev det begagnade barnmarknaden i Bergeforsen. Kan varmt rekommendera att åka dit är kl: 10-14 i morgon tror jag det va. Tack för sällskapet Jenny! Vi hittade lite smått och gott, bl.a en gunghäst till Ebba, bilder kommer så småningom.

Sedan åkte jag fram och tillbaka till svärföräldrarna där Tomas mekade. Sedan blev det hem. Trodde Ebba skulle somna omgående men nä gjorde hon inte men efter typ 2 timmar hemma somnade hon. Så då passade jag på att skruva av lite onödiga delar på datorbordet. Som jag sedan flyttade in i sov rummet med mycket konkan och en del suckar då jag blev tvungen att skruva i sär det för att de skulle gå in. Sedan blev det middag hos Tomas föräldrar som jag lagade och nu har all energi runnit ur mig. Ebba står i sin säng och kollar nyfiket på datorn....hoppas hon somnar snart.....

PS: glöm inte rösta!

1 kommentar:

Unknown sa...

Klart man har röstat! Och så som du flängt runt idag hoppas ja du får en god natts sömn. :)