onsdag 14 april 2010

tungt huvud

ja idag var de då data kurs blev ett snärre kaos då min chef sa fel lokal jag skulle gå till och min datalärare aldrig berättade att vi skulle vara i en annan datorsal. Så istället för å ha läkemedelsgenomgång på ett pass och journalföring i det andra blev det två med läkemedelsg. Så fredag f.m får jag gå igen och denna gång på journalförin hoppas jag! Farmor ska vara barn vakt så allt ordnade sig....hoppas jag. Mycket information blev det och komplicerat var det...får se när poletten trillar ner så man fattar det där...

För pappa Tomas och Ebba hade allt så klart gått jätte bra. Ebba blev inte strålande glad och se mig heller när jag kom hem =( men kan bero på att hon satt och åt för jag tror nog hon var glad i alla fall. Tomas hade varit och besökt farfar på hanns jobb och handlat mat samt städat köket, hallen och en bit på vardagsrummet. Tänk om jag kunde ha den energin när jag är hemma, då skulle huset va i perfekt ordning och reda......synd.....

1 kommentar:

Unknown sa...

Är man hemma så försvinner lätt energin, man har massor att göra, massor av tid att göra det på, men ändå får man ingenting gjort. :)