onsdag 21 april 2010

städat lite


Städat hallen lite idag, sorterar bort alla vinterkläder av alla dess olika slag skköööönt =). Ebba gillar skor, jag ställer dem på skoj hyllan och hon river ner dem igen, spec. hennes skor.
Idag har vi provat nya cykelvagnen till och från kyrkis. Fungerade jätte bra. Sedan i kväll cyklade vi till och från kören med vagnen Ebba och jag =). Har motionerat mer nu än på mycket länge stor risk för träningsvärk imorgon gissar jag.
Ebba har fått massa konstiga röda utslag på båda benen, fram och bak, samt magen. Ringt sjukvårdsrådgivningen då de kom så plötsligt och är så många. Tror inte det är någon fara men man vill ju inte chansa precis....Hon åt fisk bullar idag till middag så kan var det. Hon råkade också få tag på en bit guldfiber som hon satt och sög på innan vi märkte nått men tror knappast det är det, borde vara ansiktet då. Får fortsätta vänta....

1 kommentar:

2 Barnsmamman.. sa...

Hej! Jaha då har jag fått sett cykelvagnen..kul att Ebba tycker om att åka. Kanske ska köpa en jag med lite träning skulle behövas :-)
Konstigt med utslagen gulljänta fått..hoppas det går bort fort! Kram