tisdag 14 juni 2011

19 dagar till bf

ja då var det 19 dagar kvar eller förhoppningsvis lite kortare ;). Jag mår bra förutom mina fötter då...men man kan inte få allt här i värden.

I går bakade jag lite igen. Hade fått två ankägg av pappa så då var det bara att sätta igång att baka. Blev muffins denna gång också men nu blev det rabarber. sura och söta på samma gång.

Var inte bra att det regnade i går på våra bräder som vi inte hann täcka över men de var ju målade i alla fall så borde inte göra allt för mycket....hoppas på uppehåll idag så vi kommer vidare med väggen.

Gruvar mig för ett besked som jag inte vet om jag vågar höra till veckan......håller verkligen tummarna för denna person och att det är nog nu!

Idag blir det nog lite bus med Linda och barnen då vi planerar att åka och hälsa på lite.

Inga kommentarer: