torsdag 9 juni 2011

svullna fötter

bra med värme men inte för min kropp tydligen, tårna är som tjocka prinskorvar och fötterna bränns =/ jaja man får bara stå ut helt enkelt...

Hoppas Ebba somnar fort sitter och nattar henne nu så jag kan ut och måla men hon somnar nog inte fören vid nio halv tio som vanligt och då lär man ju bli mer eller mindre uppäten av alla myggor ute....inte så mycket att göra åt då man inte har någon som passar Ebba och Tomas står på ställningen och spikar dit brädor som är färdiga och torra...men bra väder är det i alla fall =)

I dag har jag varit med Ebba på dagis mellan 10-13 typ. Var trevligt ordnat med hamburgare till lunch för både föräldrar och barn som personalen stod och grillade i solskenet. Sedan var det hallonkaka och kaffe om man du dricker det eller saft/vatten då som jag och barnen drack och frågeslinga också. Fint väder blev det. Nu har Ebba sommar lov känns skönt tror jag, 30 Augusti börjar hon igen...får se hur det går efter sommar uppehållet och nytillskottet men det tar vi då, nu har vi ju hela sommaren framför oss!

nä nu har jag babblat klart för i kväll kommer lägga ut bilder också så småningom av blandad sort.... ha en fortsatt trevlig kväll i solen....och kanske kanske har Ebba somnat nu bredvid mig....håller tummarna!

Inga kommentarer: