måndag 6 juni 2011

Ebba sover Ebba sover i sitt lungna bo =)


20:00 och Ebba sover =) somnade på 10min helt själv, hon skulle läsa lite bok sa hon, fler lätta nattningar tack ;) men hon har inte sovit middag i dag och hela familjen vaknade 09:00 och det har inte hänt på två år.

Idag har jag målat bräder igen, var t.o.m. 8 brädder jag målade i går och idag målade jag klar dem, nu är det en gång kvar men det är då de är uppspikad på väggen. Bara massa mer kvar men en börja i alla fall. Nu har vi bara 4 omålade så vi måste åka och köpa fler.

Vi har gjort klart listerna runt vårat nya vardagsrumsfönster och satt upp fönsterbrädan igen, känns jätte bra en sak till att pricka av som är gjord *gilla* så här blev resultatet: (lite svårt att se skulle gjort en före och efter bild ;)



Sedan har jag äntligen satt upp skylten "lycka" som jag köpte i ullared förra året blev riktigt nöjd.
I morgon har gumman dagis sista veckan nu. Sedan har hon lov till slutet av augusti. Tomas mekar och jag tror att jag bara ska lägga upp fötterna (som dessutom har börjat bli svullen) i soffan och bara njuta av lite egentid =)

Inga kommentarer: