torsdag 30 juni 2011

3



Ja idag ville blogger ladda in mina bilder =) Den första bilden är Ebbas fina lilla pool och bild nummer två är när jag får lite "hjälp" med bakningen. Ebba vill smaka smeten =)

I natt trodde jag verkligen att det var dax hade värkar var 6minut typ hela natten. Ringde t.o.m. till förlossningen 02:20 då man aldrig vet om man måste åka till någon annat sjukhus. Men hade ju inte 3 värkar på tio minuter så dom tyckte jag skulle avvakta och dom hade dessutom fullt så isåfall skulle man komma in för en bedömning för att kunna skickas till annat sjukhus. Men kopplade på tens aparaten och gick och försökte sova igen somnade vid 3 och vaknade vid 5 så två timmar har man sovit i natt. Tomas har dessutom snarkat som en idiot, försökte väcka han men det var typ omöjligt vill ju inte väcka Ebba som kommer till oss på natten så...nej idag ska jag till MVC dax att åka...

detta skulle jag posta i morse så postar det nu för att snart uppdatera med lite nyheter ;)

Inga kommentarer: